Meester in NT2 is in de nazomer van 2017 begonnen met het aanbieden van taallessen voor anderstaligen. De reden van de oorsprong lag met name in het idee dat de kwaliteit van het aanbod als onvoldoende bestempeld kon worden. Taal leer je niet uit een boek maar door mee te doen aan actieve les-vormen waarbij er veel gesproken en geluisterd wordt! De focus ligt bij Meester in NT2 op functionele taalvaardigheid, taal waar je direct iets aan hebt! Meester in NT2 staat voor kwaliteit boven kwantiteit en is een aanbieder voor iedereen.
Ons DNA
- Ervaring
Meester in NT2 is in 2017 opgericht en heeft sinds de oprichting minstens 3-sterren voor kwaliteitsaudits ontvangen. Van de 5 audits heeft Meester in NT2 4 keer 4-sterren. ontvangen.
- Humaan
Meester in NT2 is er voor iedereen. Anderstaligen zonder budget, anderstaligen met uiteenlopende vragen en voor de verplichte inburgeraars. We staan voor veiligheid en geborgenheid op onze les-locaties waar we altijd proberen te luisteren naar onze cursisten. We zijn betrokken bij de cursisten en hebben altijd tijd voor een persoonlijk gesprek. - Profesioneel
We werken alleen met gecertificeerde docenten en hebben op alle locaties een direct contactpersoon voor de cursisten. Daarnaast zetten we in voor een transparante manier van werken. De gemeentes, Vluchtelingenwerk Nederland en overige organisaties zijn meer dan welkom op onze locaties. Daarnaast sturen we aan op een samenwerking met de bovengenoemde partijen zodat de progressie van de cursisten gemonitord kan worden. Kwaliteit en verbetering staan centraal binnen de organisatie.
Meester in NT2 beschikt over het Blik op Werk Keurmerk. - Ondernemerschap
We zijn ondernemend, zien kansen en kunnen deze omzetten in nieuwe projecten voor tevreden klanten. Dat doen we door steeds de samenwerking op te zoeken in ons netwerk en binnen onze organisaties. - Sky is the limit
We geloven dat elk mens boven zichzelf kan stijgen en het onmogelijke, mogelijk kan maken. We streven naar duidelijke targets voor ons als organisatie en voor de cursisten. Een laagzelfbeeld kan ertoe leiden dat niet het maximale wordt gehaald, maar met een pedagogische benadering kunnen we samen meer waar maken.
Onze docenten
Onze managers
Vacatures